DZIĘKUJEMY!

Dziękujemy za wsparcie i dziesiątki oddanych litrów krwi wielu prywatnym osobom oraz pracownikom Oriflame i Betterware:-)

środa, 18 lipca 2012

Zosiu, to już rok...

Aniołku, na zawsze w naszych sercach... [*]




"Mamo, proszę przestań płakać.
Skończ już liczyć szare dni,
bo ja bawić się nie mogę,
kiedy widzę Twoje łzy...

Teraz nic już mnie nie boli,
ale tak straszliwie cierpię,
kiedy widzę, że Ty płaczesz.
Chcę przytulić się do Ciebie...

Mamo, proszę przestań płakać.
Bóg mi skrzydła podarował.
Fruwam sobie z aniołkami
taka lekka, jasna, zdrowa...

Mamo, proszę przestań płakać,
bo ja stale z Tobą jestem.
Grzeję Cię promykiem słońca,
wiatru chłodzę Cię szelestem...

I szykuję Ci skrzydełka,
i pierzynkę Ci uszyję, 
żebyś mogła odpoczywać, 
kiedy wreszcie do mnie
przyjdziesz...

I będziemy zawsze razem.
Nic nas nie rozdzieli więcej.
Tylko proszę, przestań płakać.
Cierpię, gdy Cię boli serce..."

4 komentarze:

  1. Zosienko, kochany Aniolku! Nie ma dnia zebym o Tobie nie myslala; o Tobie i Twoich Rodzicach...
    Sciskam Was, a Ty Zosik, tancz na kolorowych churkach. W moim sercu pozostaniesz na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu nie da się nie płakać,pamiętaj o swoich rodzicach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Zosieńko, tak długo już Cię nie ma :( My wciąż pamiętamy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu Skarbie modle się za Ciebie codziennie :*

    OdpowiedzUsuń