DZIĘKUJEMY!

Dziękujemy za wsparcie i dziesiątki oddanych litrów krwi wielu prywatnym osobom oraz pracownikom Oriflame i Betterware:-)

poniedziałek, 18 lipca 2011

Zosia powiększyła grono Aniołków [*]

Odeszła tam, gdzie nie ma bólu i cierpienia...



"Bóg rozejrzał się po swoim ogrodzie i zobaczył puste miejsce.
Spojrzał w dół z nieba i zobaczył Twoją uśmiechniętą twarz.
Położył Swoje ramiona wokół Ciebie i wyszeptał
- Chodź odpocząć
- Jego ogród musi być piękny, On wybiera tylko to co najlepsze.

To złamało nasze serca,
Tracąc Cię miliony razy płakaliśmy i gdyby nasza miłość mogła Cię ocalić
Nigdy byś od nas nie odeszła ...."


Aniołku, czuwaj nad swoimi Rodzicami... Daj Im siłę...

Judysiu, sercem z Wami...

28 komentarzy:

  1. Brak mi slow, kochani Zosia zawsze bedzie z Wami, Teraz to ona bedzie czuwac nad Wami,przyjmijcie szczere kondolencje,

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE NIE NIE!!!!!BOŻE DLACZEGO????

    OdpowiedzUsuń
  3. :((( brak slow aby wyrazic nasz zal...jestesmy z wami calym sercem. Agnieszka--

    OdpowiedzUsuń
  4. ...................................[*] dla aniołeczka i siły dla rodziców............

    OdpowiedzUsuń
  5. [*] Aniołku nasz - dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  6. (*) śpij Aniołku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Żegnaj dziecino [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpij aniołku nasz..iskierko nasza... [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu wojowniku........... śpij aniołku [*]
    opiekuj się rodzicami i daj im siłę przetrwac ciężkie chwile

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiaczku najdroższy, nigdy Cię nie zapomnę[*]

    elvie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie, do zobaczenia....
    Wyrazy współczucia dla rodziców - nie wyobrażam sobie co teraz musicie przeżywać :(((

    OdpowiedzUsuń
  12. tak strasznie mi przykro :(
    Zosiu będziemy o tobie panmietac[*]
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  13. (*)śpij w spokoju Aniołku

    OdpowiedzUsuń
  14. [ * ] Informacja ,że Zosieńka odeszła jest dla mnie bardzo szokująca :(
    Iskiereczka ***

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, tak mi przykro:-((((

    OdpowiedzUsuń
  16. siedzę w pociągu i płaczę.. będę modliła się za Zosieńkę- wspaniałego aniołka.. kochani rodzice- Wam życzę wiary w codzienność, że będzie lepiej, że teraz Zosieńka czuwa nad Wami...

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech Bog ma was i waszego Aniolka w swojej opiece :((

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże :( wpadłam na tą stronę przypadkowo i czytam czytam i łzy lecą mi ciurkiem po twarzy :( To tak przygnębiające, dlaczego On zabiera takie niewinne kochane osoby :( Podobno dla rodziców najgorszą rzeczą jaka może się przytrafić jest właśnie śmierć dziecka :( Tak mi smutno, tak mi źle :( Takie maleństwo i tyle musiało już wycierpieć :( Dlaczego odeszła :( Płaczę jakby to było moje dziecko :(
    Trzymajcie się drodzy rodzice. Dużo sił Wam życzę.
    Pozdrawiam serdecznie
    M.B

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie potrafię wyobrazić sobie bólu rodziny. Zosieńka jest teraz w pięknym miejscu, gdzie nie cierpi...
    Brakuje mi słów... Wiele osób dziś płacze za Zosią.

    OdpowiedzUsuń
  20. [*] Spoczywaj w pokoju ZOSIEŃKO [*]

    ..Zabrali CIE ZOSIU ANIOŁOWIE
    Jednym z nich byłaś przecież...
    I skończyłaś swą misję,
    Na naszym małym świecie...
    A teraz promieniejesz
    W Krainie Wielkiej Zorzy,
    I gdy nadejdzie pora -
    Ty właśnie Drzwi otworzysz
    Mamie i Ojcu Twemu,
    Każdemu mówiąc:"Zostań",
    Bo tu już nie ma cierpień,
    Łez, smutku ani rozstań...
    Tak mi przykro:-(((

    OdpowiedzUsuń
  21. [*]spoczywaj w spokoju Zosieńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyrazy współczucia ;( [*]

    OdpowiedzUsuń
  23. Zosienko kochana łzy same leca po twarzy...
    Drodzy rodzice dużo siły i wiary dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże jakie to nie sprawiedliwe!!!
    Trafiłam na tą stronę dziś -przypadkiem i tak żałuje ze nie byłam tu wcześniej :(

    trzymajcię się drodzyu rodzice!!!

    Zosieńka już nie cierpi a to jest najważniejsze i tak kiedyś wszyscy się spotkacie w tym lepszym świećie.

    Zosieńko będe się za ciebie modliła !

    OdpowiedzUsuń