DZIĘKUJEMY!

Dziękujemy za wsparcie i dziesiątki oddanych litrów krwi wielu prywatnym osobom oraz pracownikom Oriflame i Betterware:-)

niedziela, 22 maja 2011

Nie mogę się jutra doczekać, żeby z lekarzem porozmawiać, zobaczyć wyniki, wypytać jak sobie radzi szpik, kiedy na spacer przewiduje nas wypuścić, kiedy nam sale otworzą itd. Lekarza mamy świetnego, znowu porównując go do reszty to moim zdaniem jest najlepszy, wszystko wytłumaczy, tak po ludzku a zarazem profesjonalnie, ma podejście i do dzieci i do rodziców, chętnie odpowiada na wszelkie pytania i zawsze znajdzie chwilę na rozmowę :) Nasza doktor z Warszawy go chwaliła bardzo i miała rację!
Zosiak zrobiła się "zupkowa", mleko już blee, tylko zupka, zupka, zupka, paluszki, ciasteczka, soczki i herbatka, a i pieczone jabłko. No i wymiotowała tylko raz, rano. W dzień prawie nie spała, tylko tany-tany :)

4 komentarze:

  1. My też z niecierpliwością czekamy na to co powie lekarz. Trzymamy kciuki aby były to wiadomości jakie wszyscy chcemy usłyszec.
    Zosieńka ma teraz nowe życie to i może nowe przyzwyczajenia żywieniowe? :)
    Dzielna Kruszynka...buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zaglądałam chwilkę bo miałam komunię starszaka a tu takie dobre wiadomości! Super! Kciuki oczywiście trzymałam cały czas nieprzerwanie i wierzę mocno że teraz będzie już tylko lepiej! Doczytałam (nie wiem czy dobrze) że jesteście Warszawy. Ja mieszkam w okolicy Otwocka i gdybym mogła kiedyś jakoś Wam pomóc dajcie znać na betinka70@wp.pl A tymczasem życzę dużo siły i zdrowia dla Zosieńki, żeby miała coraz więcej chęci do jedzenia, siły do tańca i do rozrabiania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Judytko, trzymam kciuki za wyniki!
    Zosiaczku - jedz wszystko na co masz ochotę i nabieraj siły!
    Lenka i wózio już czekają na wspólne spacerki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE PAMIĘTAM JUŻ JAK DAWNO ZE SZCZĘŚCIA SIĘ POPŁAKAŁAM, TO WSPANIALE,IŻ NASZA ZOSIEŃKA WRESZCIE NABIERA SIŁ PO TEJ CIĘŻKIEJ WALCE. JESTEM CZŁOWIEKIEM MAŁEJ WIARY ALE MODLIŁAM SIĘ DO NASZEGO OJCA JAN PAWŁA II.

    OdpowiedzUsuń